Založ si blog

Archív: október, 2017

Ideálne miesto na rande či inú špeciálnu príležitosť

Krásne okrúhle narodeniny, oslavy naplánované na víkend, ale ako hovorí jedna z nás, na narodeninový deň by nikto nemal byť sám, preto netradične v utorok, počas pracovného týždňa, pozývame oslávenkyňu na večeru do mesta. Počasie smutné, septembrový upršaný deň, v práci aktuálna atmosféra úplne rovnaká, tešila som na večer, aj keď ja som narodeniny nemala. […]

Pokračovanie článku

Veľa našincov aj turistov a dobrá ponuka jedla aj piva

Pôvodne sme nikam ísť nemali kvôli iným povinnostiam, ale nakoniec sa to trochu pomenilo a v zostave troch báb sme vo sviatočný nepracovný deň vyrazili do mesta. Už som bola na odchode, keď mi jedna z nich volá, či mám možnosť kúpiť niekde cigarety. Vo sviatočný deň, keď je po novom všetko pozatvárané a žiadna benzínka po ceste, to bol celkom problém, ale bola […]

Pokračovanie článku

Klubovňa v Petržalke

Predchádzajúci piatok som kvôli iným „voľno-časovým aktivitám“ na našej spoločnej večeri nebola, takže po dvoch týždňoch som sa celkom tešila. Znova piváreň a opäť v Petržalke, kde otvorili už dávnejšie ďalšiu klubovňu z tejto známej a veľmi obľúbenej siete. Šli sme preto vyskúšať, aké je prostredie a kuchyňa podniku v tejto časti Bratislavy. (V […]

Pokračovanie článku

Koniec leta v uličkách historického centra

Keď som prišla k rezervovanému stolu na terase, tušila som, že to bude s najväčšou pravdepodobnosťou posledný krát, čo v tomto roku sedíme na terase pri teplom počasí a vychutnávame si neskutočné čaro letnej noci a večere pod holým nebom. A mala som pravdu. Počasie nám vyšlo, bol to jeden z tých krásnych teplých dní a my sme mali znova príležitosť […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

23.04.2024 05:55

Rusi sa môžu pokúsiť dobyť mesto Charkov na východe Ukrajiny, ale neuspeli by, pretože by to stálo veľa zdrojov a času.

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

23.04.2024 05:00

Pekné zábery na mesto a okolie zachytil mReportér Ľubomír Vajda.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

beztaksmak

O rôznych zážitkoch, obyčajných aj nevšedných návštevách zaujímavých reštaurácií či podnikov (najmä v Bratislave).

Štatistiky blogu

Počet článkov: 56
Celková čítanosť: 125148x
Priemerná čítanosť článkov: 2235x

Autor blogu