Založ si blog

Inšpirácia ako spríjemniť deň kolegyniam

Pri prerábaní kancelárií v práci, keď tým postupne prechádza každé poschodie, som sa zabývala pri kolegoch z istého nemenovaného oddelenia, s ktorými občas intenzívne, občas sporadicky spolupracujem. Vo veľmi skorej hodine zahlásili obed o obrátili sa gentlemansky na mňa, či sa pridám. Pozrela som na monitor počítača s plným mailboxom, hlavou mi prebleskli všetky termíny, a tak som slušne odmietla, že zjem niečo len v kuchynke  a žiaľ sa nepridám. Urgovali, aby som to zvážila, odmietla som aj druhýkrát,  až jeden podišiel ku mne a objasnil mi, že sa ide von do reštaurácie na valentínsky obed. Spozornela som, „deadlines“ som mala neúrekom v danom čase, vedela som, že ak stratím veľa času, budem to doháňať do noci, ale žijeme len raz, tak som sa rozhodla predsa len ísť. Rezervácia bola zabezpečená a my sme vyrazili viacerými autami. Čakal na nás veľký oválny drevený stôl, naozaj ideálne, každý na každého  videl a mohli sme  sa vlastne zhovárať všetci. Okrem mňa začali všetci polievkou, prevažovala voľba Minestrone polievky, ktorú chválili. Avšak ja som vedela, že musím niečo  vypustiť a dezertu som sa veľmi vzdať nechcela. Zvolila  som grilovaného lososa a k tomu listový šalát so syrovou omáčkou. Mäso bolo jemné a chutné, šalát k tomu mi chutil, ale vhodnejšia sa mi zdala  kombinácia s grilovanou zeleninou, prípadne zemiakmi, ako to mali chlapi pri stole. Ženy volili gnocchi s prosciuttom, muži rôzne  druhy mäsa s prílohami.  Všetci si pochutnávali, jedlo pochvaľovali a všetci „odfukovali“ už v polovici obeda. Nasledoval dezert, ja som zvolila mascarpone s jahodami, k tomu káva a niekde medzi tým šéf oddelenia odbehol,  že si ide vybrať peniaze… O chvíľu už kráčal späť s troma ružami, boli sme tam zhodou okolností vtedy  tri ženy. Pohotovo podal ruže ostatným chlapom a každá sme dostali jednu ružu od rôznych kolegov. Baby boli zvyknuté, každý rok s nejakou obmenou podobný príbeh, ale pre mňa to bolo  neskutočné gesto, ktoré veľmi milo prekvapilo.

Už som o tom Valentínskom obede veľa počula, teraz prvý krát aj zažila. Síce tento rok o deň skôr, keďže šéf nasledujúci deň služobne odchádzal, ale to vôbec nevadilo, aspoň sme uzavreli post. Rozhodne je to skvelý nápad ako akúkoľvek príležitosť alebo aj všedný voľnejší deň premeniť kolegyniam aspoň raz v roku na príjemný zážitok. A ako sa hovorí, radosť ktorú dáš, sa ti vráti…

 

Valentínky pracovný obed, Primi, Polus City Center Bratislava [13. Február 2018]

Jedlo: veľmi dobré

Cena a kvalita: ceny trošku vyššie v pomere ku kvalite jedla

Obsluha: dobrá, priniesli nám toho aj trochu viac ako mali, ale uznali to a mohli sme si zvoliť či si necháme alebo chceme vrátiť

Prostredie: príjemné a počas obeda plné

Rezervácia: vhodná

Jednodňový výlet v Banskej Štiavnici a obedík na terase

12.07.2021

Predĺžený víkend so sviatkom sv. Cyrila a Metoda bol ideálny čas na jednodňový mestský výlet, na ktorý je Banská Štiavnica ako stvorená. Počasie prialo, po tropických dňoch a nociach sa “ochladilo” na príjemných 25˚C až 28˚C, povieval jemný vietor a nálada bola skvelá. Pred vstupom do mesta sme ako prvé navštívili Kalváriu, ktorá sa vynímala na pahorku. Jedna z [...]

Posledná návšteva reštaurácie 2020

06.12.2020

Posledná reštaurácia, ktorú sme tento rok navštívili bola moderná talianska reštaurácia v luxusnom komplexe Zuckermandel. Nie je všetkým dňom koniec, no je december a vyhliadky k otvoreniu reštaurácií nie sú zatiaľ optimistické. Aspoň touto cestou sa rada vraciam k momentom, ktoré väčšina z nás obľubuje, ak radi trávime čas s priateľmi pri dobrom jedle a víne v [...]

Reštaurácia s konceptom „street foodu“ je aktuálne v trende

15.11.2020

V hlavnom meste sa koncom leta objavil nový podnik a keď sa nám naskytla vhodná príležitosť, rozhodli sme sa ho navštíviť a overiť, čo ponúka kuchyňa a bar. Úvod patril pokusu o rezerváciu, ktorá v našom prípade nebola možná. Limit pre rezerváciu stola na večer je minimum 10 ľudí, čo sme rozhodne nespĺňali. Dostali sme informáciu, že usadiť sa môžeme, ak bude [...]

Zuzana Dolinková

PS, KDH a hnutie Slovensko zbierajú podpisy na odvolanie Dolinkovej

29.04.2024 15:42

Na odchod ministerky vidia viacero dôvodov, najmä ohrozovanie eurofondov a "netransparentné" rozhodnutie v súvislosti s výstavbou nemocnice na Rázsochách.

Vladimír Pčolinský

Súdny proces v kauze exšéfa SIS Pčolinského by sa mal začať 30. mája

29.04.2024 15:20

Pôvodné obvinenie Pčolinského zrušila Generálna prokuratúra SR

polícia, nehoda, motorka, kuriér

Namiesto brzdy šliapol na plyn. Motocyklista v Bratislave vpálil do pizzerie, zranil dve ženy

29.04.2024 15:06

K udalosti došlo v pondelok pred 11.30 h na Povrazníckej ulici.

Si Ťin-pching

Čínsky prezident Si Ťin-pching pricestuje 8. mája na štátnu návštevu Maďarska

29.04.2024 14:49

Čínska hlava štátu bude rokovať so Sulyokom a Orbánom o bilaterálnych politických, ekonomických a medzinárodných otázkach.

beztaksmak

O rôznych zážitkoch, obyčajných aj nevšedných návštevách zaujímavých reštaurácií či podnikov (najmä v Bratislave).

Štatistiky blogu

Počet článkov: 56
Celková čítanosť: 125447x
Priemerná čítanosť článkov: 2240x

Autor blogu